Μεγάλες αναμένεται να είναι οι διοικητικές και οικονομικές συνέπειες
για το υπουργείο Παιδείας από τον αντισυνταγματικό νόμο-οπως κρίθηκε από
το ΣτΕ- που εφαρμόστηκε για να γίνει η επιλογή των Διευθυντών Σχολείων.
Οι σημαντικές συνέπειες θα είναι οι εξής:
ΕΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ: Εκτιμάται ότι πάνω από 1.000 υποψήφιοι Διευθυντές έχουν έννομο συμφέρον για να διεκδικήσουν τη θέση και το επίδομα!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ: Εάν τα διοικητικά δικαστήρια κάνουν δεκτές τις προσφυγές των υποψηφίων Διευθυντών (σ.σ. Νομικοί υποστηρίζουν ότι θα γίνουν δεκτές αν τα αντικειμενικά κριτήρια αποδειχθεί ότι τα αντικειμενικά κριτήρια ήταν περισσότερα από τον επιλεγόμενο Διευθυντή), στον καθένα που θα δικαιωθεί το υπουργείο Παιδείας θα πρέπει άμεσα να του καταβάλει το επίδομα θέσης , για δύο χρόνια, δηλαδή 8.400 συν τους τόκους υπερημηρίας.
ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ: Υπενθυμίζεται ότι σχετικά με την καταβολή του επιδόματος για τους υποψηφίους Διευθυντές που δικαιώνονται, δικαστικά, υπάρχει Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους η οποία ορίζει τα εξής: “ Δικαιούται του επιδόματος θέσης ευθύνης και ειδικής απασχόλησης Διευθυντή Σχολικής Μονάδος εκπαιδευτικός, ο οποίος διορίστηκε αναδρομικά Διευθυντής Σχολικής Μονάδος βάσει δικαστικής αποφάσεως”.
Η Γνωμοδότηση εκδόθηκε το έτος 2012, ύστερα από σχετικό ερώτημα του υπουργείου Παιδείας.
Το ερώτημα κατατέθηκε από το υπουργείο Παιδείας, μετά από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών που δικαίωνε προσφυγή εκπαιδευτικού του έτους 2007.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ: Μια σειρά από διοικητικές πράξεις ενδέχεται να προσβληθούν στα Διοικητικά Δικαστήρια (Μεταθέσεις – Αποσπάσεις- Τοποθετήσεις ). Σύμφωνα με Νομικούς κύκλους θα δημιουργηθούν τεράστια νομικά ζητήματα στη λειτουργία των ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ.
ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Τα Συμβούλια Επιλογής και κρίσης στερούνται νομιμοποίησης εάν προεδρεύουν οι επιλεγέντες με το ν.4327/2015 Διευθυντές Διευθύνσεων , γιατί στη διαδικασία της ψηφοφορίας το σώμα που τους ψήφισε κρίθηκε άκυρο.
Οι σημαντικές συνέπειες θα είναι οι εξής:
ΕΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ: Εκτιμάται ότι πάνω από 1.000 υποψήφιοι Διευθυντές έχουν έννομο συμφέρον για να διεκδικήσουν τη θέση και το επίδομα!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ: Εάν τα διοικητικά δικαστήρια κάνουν δεκτές τις προσφυγές των υποψηφίων Διευθυντών (σ.σ. Νομικοί υποστηρίζουν ότι θα γίνουν δεκτές αν τα αντικειμενικά κριτήρια αποδειχθεί ότι τα αντικειμενικά κριτήρια ήταν περισσότερα από τον επιλεγόμενο Διευθυντή), στον καθένα που θα δικαιωθεί το υπουργείο Παιδείας θα πρέπει άμεσα να του καταβάλει το επίδομα θέσης , για δύο χρόνια, δηλαδή 8.400 συν τους τόκους υπερημηρίας.
ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ: Υπενθυμίζεται ότι σχετικά με την καταβολή του επιδόματος για τους υποψηφίους Διευθυντές που δικαιώνονται, δικαστικά, υπάρχει Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους η οποία ορίζει τα εξής: “ Δικαιούται του επιδόματος θέσης ευθύνης και ειδικής απασχόλησης Διευθυντή Σχολικής Μονάδος εκπαιδευτικός, ο οποίος διορίστηκε αναδρομικά Διευθυντής Σχολικής Μονάδος βάσει δικαστικής αποφάσεως”.
Η Γνωμοδότηση εκδόθηκε το έτος 2012, ύστερα από σχετικό ερώτημα του υπουργείου Παιδείας.
Το ερώτημα κατατέθηκε από το υπουργείο Παιδείας, μετά από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών που δικαίωνε προσφυγή εκπαιδευτικού του έτους 2007.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ: Μια σειρά από διοικητικές πράξεις ενδέχεται να προσβληθούν στα Διοικητικά Δικαστήρια (Μεταθέσεις – Αποσπάσεις- Τοποθετήσεις ). Σύμφωνα με Νομικούς κύκλους θα δημιουργηθούν τεράστια νομικά ζητήματα στη λειτουργία των ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ.
ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Τα Συμβούλια Επιλογής και κρίσης στερούνται νομιμοποίησης εάν προεδρεύουν οι επιλεγέντες με το ν.4327/2015 Διευθυντές Διευθύνσεων , γιατί στη διαδικασία της ψηφοφορίας το σώμα που τους ψήφισε κρίθηκε άκυρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου