Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Η τοποθέτηση του εκπαιδευτικού γίνεται με ειδική, ατομική διοικητική πράξη την οποία εκδίδει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης μετά από σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου (ΠΥΣΠΕ).
 Οριστική τοποθέτηση (Π.Δ 50/96 όπως τροποποιήθηκε με τα Π.Δτα 100/97 και 39/98)
Η δήλωση για οριστική τοποθέτηση - καθώς και για μετάθεση - υποβάλλεται από 1-30 Νοεμβρίου, χωρίς να αναγράφονται στη δήλωση προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων. Ταυτόχρονα ο εκπαιδευτικός καταθέτει και τα όποια δικαιολογητικά στοιχεία (βεβαιώσεις, πιστοποιητικά κ.τ.λ.) έχει στη διάθεσή του. Κατ' εξαίρεση, πιστοποιητικό για την απόκτηση νεογέννητου παιδιού λαμβάνεται υπόψη, αν κατατεθεί μέχρι το τέλος Ιανουαρίου. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων ελέγχουν την ορθότητα και την πληρότητα των δικαιολογητικών και αφού προσδιορίσουν τις μονάδες τοποθέτησης κάθε εκπαιδευτικού (βλ. παρακάτω «μονάδες τοποθέτησης») αποστέλλουν στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. μέχρι 15 Φεβρουαρίου τους πίνακες των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν δήλωση για οριστική τοποθέτηση.
Η οριστική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών γίνεται σε τρεις φάσεις:
1Η  ΦΑΣΗ: Το Π.Υ.Σ.Π.Ε., αφού τοποθετήσει τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, με ανακοίνωσή του καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς που έκαναν δήλωση οριστικής τοποθέτησης να υποβάλλουν μέσα σε πέντε (5) ημέρες δήλωση στην οποία αναγράφουν μέχρι είκοσι (20) σχολικές μονάδες όπου επιθυμούν να τοποθετηθούν. Μετά την εξέταση των δηλώσεων το Π.Υ.Σ.Π.Ε. ανακοινώνει τις θέσεις που παραμένουν κενές. 2Η ΦΑΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση, αλλά δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σε σχολεία της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν να υποβάλλουν συμπληρωματική δήλωση μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους. 3Η ΦΑΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολείο της προτίμησής τους, τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Στην περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε.. ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι εκπαιδευτικοί που δεν υποβάλλουν δήλωση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες τοποθέτησης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης (Μ.Σ.Δ.). Κατόπιν αυτού τοποθετούνται υποχρεωτικά οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες τοποθέτησης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.
    Κριτήρια και μονάδες μετάθεσης - τοποθέτησης (Π.Δ 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97)
Κριτήρια για τις μεταθέσεις - τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών αρμοδιότητας του Π.Υ.Σ.Π.Ε. είναι:
Συνολική υπηρεσία  (2 μονάδες για κάθε χρόνο)
Για τον υπολογισμό της συνολικής υπηρεσίας λαμβάνεται υπόψη:Ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στα σχολεία ή σχολές της δημόσιας εκπαίδευσης του ΥΠ.Ε.Π.Θ από το ΦΕΚ διορισμού του εκπαιδευτικού μέχρι 31 Αυγούστου του επόμενου έτους από το διορισμό τους, εφόσον ανέλαβε υπηρεσία εντός του Σεπτεμβρίου. Για όσους ανέλαβαν υπηρεσία μετά το Σεπτέμβριο, από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας. ¨ Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού καθώς και σε ελληνικά σχολεία της Κύπρου. ¨ Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας στο Δημόσιο με ωριαία αντιμισθία. Ο χρόνος αυτός υπολογίζεται με κλάσμα που έχει αριθμητή τις προσφερθείσες ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας και παρονομαστή το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας που ισχύει κατά το χρόνο υπολογισμού των μονάδων μετάθεσης για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης. ¨ Ο χρόνος που οι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαν στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. ¨ Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε εκπαιδευτικά ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αυτή λαμβάνεται υπόψη για μισθολογική εξέλιξη. ¨ Ο χρόνος της γονικής άδειας, της άδειας κυοφορίας, ο χρόνος των αναρρωτικών αδειών με ή χωρίς αποδοχές καθώς και ο χρόνος των εκπαιδευτικών αδειών. ¨ Προϋπηρεσία εκπαιδευτικών σε παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα αναγνωρίζεται ως δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία (άρθρο 8, παρ. 8 του Ν. 2817/00). Η προϋπηρεσία των καθηγητών ξένων γλωσσών στο Βρετανικό Συμβούλιο, Γαλλικό Ινστιτούτο και Ινστιτούτο Γκαίτε αναγνωρίζεται σαν υπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία (άρθρο 8, παρ. 17 του Ν. 2817/00).
ΠΡΟΣΟΧΗ:  Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία λαμβάνεται υπόψη για τον καθορισμό των μονάδων τοποθέτησης του εκπαιδευτικού για συνολική υπηρεσία, μόνο αν είναι αναγνωρισμένη. ü Χρόνος ίσος ή και μεγαλύτερος των δεκαπέντε (15) ημερών υπολογίζεται ως πλήρης μήνας, ενώ σε αντίθετη περίπτωση δεν λαμβάνεται υπόψη.
Οικογενειακοί λόγοι
¨ Έγγαμος  ή ευρισκόμενος σε χηρεία ή διαζευγμένος ή σε διάσταση ή άγαμος γονέας εκπαιδευτικός στον οποίο έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανηλίκων ή σπουδαζόντων παιδιών λαμβάνει τέσσερις (4) μονάδες ¨ Πρώτο παιδί 4 μονάδες ¨ Δεύτερο παιδί 4 μονάδες ¨ Τρίτο παιδί 6 μονάδες ¨ Τέταρτο και πάνω παιδί 7 μονάδες για το καθένα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ü Ανήλικα θεωρούνται τα παιδιά που δεν έχουν υπερβεί το 18ο έτος της ηλικίας τους.
ü Σπουδάζοντα όσα φοιτούν σε ανώτερες ή ανώτατες δημόσιες σχολές του εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο ή έτος σπουδών ή δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Για την απόδειξη αυτών απαιτείται πιστοποιητικό δήμου ή κοινότητας ή του οικείου εκπαιδευτικού ιδρύματος κατά περίπτωση. Ως ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου ή του 25ου έτους της ηλικίας θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου