Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ π .ΑΙΡΕΤΟΥ Ν.ΚΟΖΑΝΗΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ π .ΑΙΡΕΤΟΥ Ν.ΚΟΖΑΝΗΣ

Συναδέλφισσες –Συνάδελφοι,

 

Με αφορμή τη λήξη της θητείας μου στα υπηρεσιακά συμβούλια θεωρώ υποχρέωση μου να σας ευχαριστήσω που με τιμήσατε με τη ψήφο σας  και μου δώσατε τη δυνατότητα να υπηρετήσω τον κλάδο ως αιρετός του ΠΥΣΠΕ Ν.Κοζάνης τις διετίες 2016-2018 και 2018 -2020.Ως αιρετός εκπρόσωπος σας προσπάθησα  με θάρρος, αποφασιστικότητα και θέληση να προσφέρω σε όλους ανεπηρέαστα και με μόνο γνώμονα το δίκαιο,την ίση μεταχείρηση όλων χωρίς διακρίσεις περιφρουρώντας την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα σας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους  Προέδρους του ΠΥΣΠΕ κ.Γκαμπούρα Ι. και Παπαευαγγέλου Α. όλα τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Συμβουλίου, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων , τις προϊσταμένες των νηπιαγωγείων τους συλλόγους διδασκόντων  και τη γραμματεία του ΠΥΣΠΕ. Οι σημερινές συνθήκες είναι ιδιαίτερα δύσκολες και η παρουσία των αιρετών στα συμβούλια είναι σημαντική. Παραμένω στο συνδικαλισμό ως Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε Εορδαίας και είμαι διαθέσιμη για ότι χρειαστεί και ζητηθεί.

Εύχομαι σε όλους υγεία  και δύναμη .

Το blog μου συνεχίζει να ενημερώνεται με νέα από την εκπαιδευτική καθημερινότητα.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Ασπράγκαθου Κατερίνα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου